header

Monday, 29 August 2011

Tips Raya 2011 [Duit Raya]

Asalamualaikum.


Amboi, blogger-blogger yang lain dah sibuk cerita pasal raya... Haa, kuih raya dah siap ? Ke main tunjuk-tunjuk aje.. HAHA..Alhamdulillah,  kuih raya rumah saya dah siap, hampir habis di makan.. JOM kita baca TAKTIK DAPAT DUIT RAYA.. Haha

  1. Korang jalan-jalan lah satu kampung, konon-konon mengeratkan silaturahim.... "ASALAMUALAIKUM, KAMI DATANG NAK BERAYA"

  2. Kalau dan jalan tu, mestilah ada geng kan ? Tapi INGAT, JANGAN TERLALU RAMAI ! Kang dia bagi sikit aje.. Tuan rumah kata "LARI BUDGET" .. eleh, kedekut lah tu.

  3.  Haa, pandai-pandai amik hati diorang, kalau macik-macik tu, Panggil lah "KAKAK" haha, Mesti dapat lebih punya.. HAHA.. Kuih raya tu, puji-puji lah sikit~ Haha, Bia kembang-kempis.. HAHA

  4. Bagi macik-macik yang tak makan pujian tu, Memang kedekut betul.. Haha, Jadi korang doakan diorang murah rezeki, pastu murah hati nak derma kat awak banyak-banyak...AHAHA..


    p/s : Tengok nuffnag tak jalan-jalan.. Heish.. Jangan lah kedekut sangat kawan .. Di alu-alu kan Click  ye.. HAHA. Boleh buat duit raya..


    2 doakan kejayaan saya:

    Lia Lomi said...

    dulu masa tecit suka amalkan tips ni.. skang dah pencen dah..

    Artie said...

    haha, xp2.. pencen2 tapi masih cute. hehe

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...