header

Saturday, 20 August 2011

indo-pop pulak dah ?!

Asalamualaikum




Huish, sejak k-pop jadi demam seluruh dunia, Mula lah semua nak main tiru-tiru kan ? Alahai, Pape pun Originality is the best. Tapi kan, video kat atas tu lebih baik sikit dari 24:7 kan ?Video kat atas ni buat aku teringat kat B2st pastu lagu "Say NO" Nampak benor tiru nya.. ahaha..  Apa pun, ikut lah budaya masing-masing.. Jangan nak asyik nak copy aje kan ? heish, hilang "dangdut" haha.. Kesian Inul kan ? Haha.. ok lah.. bye ^^ Asalamualaikum.

p/s : Saya tidak berniat untuk mengata tapi saya hanya berkata-kata melalui tulisan .. :) Selamat ber pop pop.. haha.. Lebih baik main mercun pop.. 

3 doakan kejayaan saya:

SITI NOORNADIYANA said...

elo elo. dtg follow sini. layout blkg sgt comel! ^^

cIk PikA said...

pika mmg x mnt k-pop.. huhu.. kureeeng lorh..

Artie said...

@siti : thanks ye :)) follow u back :)

@cIk PikA : haha, bagus-bagus.. Sama lah kita.. Tapi kadang-kadang layan~ ahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...