header

Saturday 13 August 2011

Application Menarik unutk FB anda !

Asalamualaikum ..


˙˙ıuı ʇxǝʇ ɐɔɐqɯǝɯ ɐʞıʇǝʞ ɐpuɐ ɐןɐdǝʞ uɐʞıןɐqɹǝʇ uɐƃuɐɾ

 Flip Text
Menarik ? Yeah ! Saya pun ikut teruja.. Memang cool kan ? Biasanya text terbalik ini dilakukan di Facebook atau laman-laman sosial yang lain.. Haha.. Mana dapat ? Mana Dapat ? Adalah port kan ? Ahahaha.. benda ni 1st time jumpa kat status Sam.. Hoho ? Flip text ini TANPA DOWNLOAD atau Install.. Sangat Best >< Dan yang paling penting, ia PERCUMA ! Hahaha.. Nak ? Tekan lah button  


Update Via
Haha. Yang ini pun sama.. PERCUMA DAN TANPA INSTALL. Tengoklah.. Dia Update Via apa ? Macam-macam kan ? Iphone 5 lah kononnya *(hakikatnya dia tak de pun benda canggih uh) .. Haha.. Dengan Update Via ini.. Anda boleh mengujakan rakan-rakan anda .. Hoho .. Suka kan ? Untuk dapatkan sila 


Emoji Status
Cute kan ? Macam-macam benda comel anda boleh dapat ! Status Facebook awak akan jadi lebih cooomeellll..hoho.. Sangat Menarik dan tertarik.. Haha.. Mau ? Mesti Mau.. 

Itu sahaja untuk kali ini. Lain kali saya bagi tau lagi ye :D

5 doakan kejayaan saya:

diba said...

menarik.tpi cm serabut je..haa

Yanaa said...

wah2..macam2 yaa

Artie said...

@ diba : hehe.. mungkin.. tapi benda tu seronok :)

@Yanaa : Haha. baru ini saya jumpa,lain kali saya share lagi ye :)

Anonymous said...

hahaha.. fb skng ni memacam.. :)

Artie said...

@ CIk Pika .. Hehe.. selamat mencuba ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...