header

Saturday 16 July 2011

Hello !



Asalamualaikum , *(kalau tak jawab dosa. Kalau jawab sayang)

Haha.. Akhirnya, Blog ini mula dibuka .. Setelah penat lelah. *(eleh, penat apa nyer) Oleh itu, hari ini , kita terangkan secara terprinci apa yang saya godek-godek dalam blog.. HAHA..

Header : Sangat Simple, tanpa doodle.. Kenapa The Unintended Choice ? Sebenarnya, benda itu asal dari lirik lagu Muse ..  *(Masa diperuntukan : 30 minit) <- Membazir masa !

Template : Follow Lia punya tutorial.. hehe

Sidebar : Center kan title aje kot -.- Haiyaa ! Itu pun sudah makan masa maaa..

Icon newer, home , previous  : Ok, penat godek tutorial yang sesuai..

Comment box : Ok, itu 2 jam kot. Sebab banyak sangat EROR.  Macam-macam hal berlaku, Antaranya, si budak yang ada 2 mata ni, tersalah letak code -.- Ya Allah, Sabar aje lah

Cursor : Haha, paling senang ! 2 minit aje .. Haha .. *(Sebenarnya, malas nak pilih)

Other : Amatlah membazir waktu.. Sampai tak ingat taruk apa dalam blog ni.


Haha, saya amat berterima kasih kepada BKM kerana memberi sokongan kepada saya. *(CEH) Apa yang dia bantu saya ? *(eleh, dia membebel aje.. ) Haha, tak de lah .. Dia banyak bagi nasihat lah.. Dari rasa nak berhenti blogging dulu. Jadi kita buat semula balik ! YEAH ! Azam dan tekad baru (: Terima Kasih Amelia..
Dan buat tutorial-tutorial free. Saya Amat Hargai .. Banyak membantu. Muahaha.. Haha. Thanks ! Lagi ? Untuk awaklah ! terima kasih baca.. *(eh, dah baca tu, tak reti nak follow ke ? Haha) Gurau aje. Kang tak terpasal semua orang kutuk .. Haiyaa.. baru nak hidup kena pijak pulak kan ? Sob sob sob *(Nages) Insyaallah, kita jadi hebat macam mereka yang berdiri gah disana.. *(muahahaha) Haha.. chaiyok !


Do Visit. Do Reading . Do Comment . Do Footprints . Do Follow. 
I will reply yours too !

2 doakan kejayaan saya:

Amelia said...

ehh, nama aku la.. haha

Artie said...

Haha, ye la, kau yang banyak bantu aku ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...